Velmi zajímavé Íránské drama přišlo do kin poprvé 11. 2. 2016 a o jeho režii i scénář se postaral Jafar Panahi. Je to jeho druhý snímek v pořadí.
Hlavní postavou je zde taxikář, který je nucen k domácímu vězení ve své zemi a prostřednictvím rozhovorů s rozličnými klienty všem divákům nabízí pohled na íránskou společnost dnešní doby. Panahí tu neprojevil žádnou lítost k situaci, která v zemi panuje, ale naopak s humorem nastoluje jednu záludnou otázku: „Jak se má chovat umělec v zemi, která mu neumožňuje, aby projevil svobodu projevu?“ Všechno natáčí s minimální výbavou a kamerou, kterou má připevněnou na předním skle vozu. V tomto voze natočil celý film a ten je výmluvnější než všechny sociopolitické studie, které kdy na toto téma byly vydané.
Jistě to je velmi zajímavý film, který nabídne všem divákům, kteří se jej rozhodnou shlédnout, pohled na život v Íránu a také na to, jak se v této zemi mají umělci, kteří se chtějí svobodně projevovat.